Projekt v obci s rozšířenou působností Mikulov „Rozvoj služeb eGovernmentu v obvodu ORP Mikulov“ – 2. etapa
Druhá etapa projektu „Rozvoj služeb eGovernmentu v obvodu ORP Mikulov“ je zaměřena na vybudování technologického centra na MěÚ Mikulov, které představuje jednotnou ICT platformu a tvoří tak jeden ze stěžejních výstupů elektronizace veřejné správy a rozvoje eGovernmentu v regionech.
V průběhu etapy zahájené 1. 7. 2011 došlo ke změně technologie a technické specifikace pro lepší fungování samotného centra a jeho navazujících služeb, díky čemuž bude zajištěna větší bezpečnost dat. Charakter etapy však zůstává zachován: proces realizace začíná zadávacím řízením veřejné zakázky na dodávky s názvem „Dodání řešení technologického centra pro MěÚ Mikulov“, kdy můžou zájemci podávat své nabídky na provedení zakázky. Informace k výběrovému řízení jsou zveřejňovány na profilu zadavatele http://www.mikulov.cz/mesto-mikulov/mestsky-urad/uredni-deska/?contentId=78737 i na úřední desce města. Po uplynutí lhůty pro podávání nabídek proběhne výběrové řízení na dodavatele řešení technologického centra pro město Mikulov. Zadávací řízení je ukončeno uzavřením smlouvy s vítězným uchazečem, který podal nejvhodnější nabídku.
Pořízením hardware a software technologií prostřednictvím realizace zakázky bude město Mikulov provozovat služby aplikačního a datového serveru, kdy kromě již zřízené elektronické spisové služby zajistí negarantované úložiště nevyřízených a neuzavřených spisů jako výstupů dat ze systému elektronické spisové služby.
Jarmila Kondllová, odbor rozvoje a živnostenského podnikání MěÚ Mikulov