Město Mikulov zviditelní ve světě nápaditá kampaň agentury CzechTourism
CzechTourism připravuje novou marketingovou kampaň, ve které se Česká republika představí ve vizuálně a obsahově poutavých příbězích a pozve turisty do atraktivních regionů Česka. Svou roli v příběhu má také Mikulov, vystupuje jako místo smíření, kde se v historii prolínala řada kultur, národů i náboženství.
Agentura CzechTourism, propagující Česko jako ideální turistickou destinaci, představila na letošním mezinárodním veletrhu cestovního ruchu Holiday World v Praze, svoji novou marketingovou strategii a vizuální styl turistické prezentace Česka. Spot bude vysílán v řadě evropských zemí. „Kampaň má podpořit image České republiky jako země, která je atraktivní s bohatými zdroji inspirace pro poznávání památek, přírody a kultury. Kampaň zdůrazňuje hodnotu toho, co je pro turismus hlavní - prožitky a vzpomínky. Proto pracuje s formou poutavých příběhů, spojených s jedinečnými místy v Česku,“ uvedla Ludmila Růžičková, manažerka marketingové komunikace CzechTourism.
Příběhy vyprávějí o krásách, rozmanitostech a prožitcích, které v naší zemi prožili významné světové osobnosti z řad umění a vědy. Cílem je upozornit na místa, která zatím nebyla objevena, nebo jsou podceňována.
„Mikulov je oblíbeným turistickým cílem a nyní nabízí i atraktivní celoroční program zážitkových i poznávacích aktivit. Rádi bychom proto rozšířili povědomí o nás i za hranice republiky a stali se známějšími v mezinárodním kontextu,“ dodal Rostislav Koštial, starosta Mikulova.
Dalšími místy, jejichž příběh byl zasazen do koncepce projektu, jsou například Loket, Český Krumlov, Praha, Kuks nebo Karlovy Vary a budou přibývat i další.
lk
Prezentační spot: http://www.youtube.com/user/visitczech