Projekt v obci s rozšířenou působností Mikulov „Rozvoj služeb eGovernmentu v obvodu ORP Mikulov“ – 2. etapa pokračuje
Druhá etapa projektu „Rozvoj služeb eGovernmentu v obvodu ORP Mikulov“, zaměřená na vybudování technologického centra na Městském úřadě Mikulov, pokračuje.
Hlavním cílem projektu je rozšíření využívání ICT ve veřejné správě prostřednictvím elektronizace jejích služeb za účelem dosažení rychlejšího a spolehlivějšího poskytování veřejných služeb nejširší veřejnosti a zároveň umožnění občanům a podnikatelským subjektům jednoduše a rychle komunikovat s úřady územní samosprávy, což je vlastně podstata eGovernmentu. Samotné slovo eGevemment znamená elektronizace veřejné správy.
V rámci 2. etapy projektu došlo na Městském úřadě v Mikulově k další změně technické specifikace požadovaného zařízení pro lepší fungování samotného centra a jeho navazujících služeb, díky čemuž bude zajištěna ještě větší bezpečnost dat s ohledem na vývoj technologie. Charakter etapy zůstává stále zachován. Informace k zadávacím řízením se zveřejňují na profilu zadavatele https://ezak.mikulov.cz/profile_display_2.html.
Pořízením hardware a software technologií bude město Mikulov provozovat služby aplikačního a datového serveru, který kromě již zřízené elektronické spisové služby zajistí negarantované úložiště nevyřízených a neuzavřených spisů jako výstupů dat ze systému elektronické spisové služby.
Technologické centrum představuje jednotnou ICT platformu a tvoří tak jeden ze stěžejních výstupů elektronizace veřejné správy a rozvoje eGovernmentu v regionech.
Jarmila Kondllová, odbor rozvoje a živnostenského podnikání Městského úřadu Mikulov