Velká cena cestovního ruchu putovala do Mikulova
Město Mikulov si z nedávného veletrhu cestovního ruchu Regiontour přivezlo významná ocenění. Potvrdilo tak, že své krásy dokáže dobře prodat. Profesionální propagace turistické oblasti Pálava a Lednicko-valtického areálu natolik zaujala odbornou porotu, že ji udělila 2. místo v soutěži Velká cena cestovního ruchu 2011/2012 v kategorii nejlepší jednotná marketingová a informační kampaň. Soutěž vyhlásilo vydavatelství C.O.T. media a Veletrhy Brno v rámci veletrhů GO a Regiontour.
„Ocenění nás moc těší, zejména proto, že jde o cenu v odborné soutěži, kde byly hodnoceny jednotlivé kampaně v rámci celé České republiky. Kampaň byla provedena velmi profesionálně a je největší v celé historii propagace turistické oblasti jako celku,“ uvedla Marcela Koňáková za sdružení Adonis, které bylo nositelem projektu. Realizace jednotné a komplexní marketingové a informační kampaně propagující uceleně turistickou oblast Pálava a Lednicko-valtický areál v letech 2010, 2011 byla svěřena renomované marketingové společnosti Avedon, s. r. o. , která na kampani odvedla již velmi dobrou práci.
Kampaň byla realizována v rámci projektu Tvorba a propagace produktů, realizace marketingové kampaně turistické oblasti Pálava a LVA podpořeného z regionálního operačního programu NUTS II Jihovýchod z prioritní osy 11.2 Rozvoj udržitelného cestovního ruchu.
Součástí kampaně jsou prospekty, informační letáky a produktové katalogy nejenom v češtině a angličtině, ale také v němčině, ruštině, polštině či italštině. V rámci projektu byl také vytvořen turistický portál www.palava-lva.cz. a dále velmi zajímavý upoutávkový film, který byl navíc v roce 2011 oceněn na prestižním festivalu Tourregionfilm v Karlových Varech.
„Oceněná kampaň ukazuje, jak se dají evropské fondy a dotace velmi efektivně a kvalitně využívat ve prospěch konkrétního rozvoje regionů“ doplnila Marcela Koňáková.
Ocenění za propagační kampaň nebylo jediné, které si Mikulovští z Brna přivezli. V 15. ročníku soutěže „O nejhezčí turistickou pohlednici České republiky 2012“ zabodovala pohlednice „Pálava ze Sirotčího hrádku“ autorů Jana Miklína a Jiřího Kmeta a obdržela cenu CzechTourism. Finále soutěže se účastnilo sto čtyřicet pohlednic od čtyřiceti dvou autorů. Pohlednici do ní přihlásilo Turistické informační centrum Mikulov, kde ji lze také zakoupit.
jich