K úředníkům se lze objednat předem přes WebCall – elektronický objednávkový systém

V lednu letošního roku byl zprovozněn nový vyvolávací systém, do kterého byly kromě stávajících pracovišť evidence vozidel a řidičů, dovozů a přestaveb vozidel zapojeny nově také pracoviště občanských průkazů, cestovních dokladů a agenda ověřování listin a podpisů. Od 1. února jsme zahájili provoz jeho další součásti, elektronického objednávkového systému (WebCall).

Služba WebCall umožňuje objednat se elektronicky k vyřízení agend zařazených do vyvolávacího sytému na určitý den a hodinu. Aby však nebyli znevýhodněni klienti čekající ve frontě bez elektronického objednání, může se ke každé agendě objednat na každou hodinu pouze jeden klient.

Agendy zařazené do vyvolávacího systému:

ověřování listin a podpisů,

příjem žádostí o vydání občanských průkazů,

výdej občanských průkazů,

příjem žádostí o vydání cestovních dokladů,

výdej cestovních dokladů,

výpis z informačních systémů EO, OP a CD,

oznámení ztráty občanských průkazů a cestovních dokladů,

registr vozidel,

technik,

řidičské průkazy.

Aplikace objednávkového systému je umístěna na webu www.mikulov.cz v sekci Město Mikulov. Samotné objednání vyžaduje po uživateli 4 kroky a to:

1.         výběr požadované činnosti (vyřizované agendy),

2.         výběr termínu (data),

3.         výběr času (intervalu, ve kterém se můžete dostavit),

4.         zadání identifikačních údajů (jména a příjmení).

Po přijetí objednávky je zobrazeno potvrzení se všemi potřebnými údaji a tlačítkem pro zaslání na e-mail. Na e-mail bude také zaslán identifikační kód s dalšími informacemi.

Na úřad je nutné přijít včas, nejdříve 15 minut před přiděleným časem objednání a nejpozději 15 minut po přiděleném čase objednání. Vpravo vedle vyvolávacího systému je umístěna malá dotyková obrazovka, na které zadáte přidělený číselný kód – PIN. Odeberete si lístek s pořadovým číslem a počkáte na vyvolání obsluhou přepážky. Vaše číslo bude vyvoláno jako prioritní klient, ihned po dokončení právě obsluhovaného klienta.

Věříme, že tyto novinky přispějí k Vaší spokojenosti. Pokud se přesto vyskytnou nějaké problémy, uvítáme Vaše připomínky a případné náměty na zlepšení.

Alena Vargová, vedoucí odboru organizačních a vnitřních věcí MěÚ Mikulov

radnice