K úředníkům se lze objednat předem přes WebCall – elektronický objednávkový systém
V lednu letošního roku byl zprovozněn nový vyvolávací systém, do kterého byly kromě stávajících pracovišť evidence vozidel a řidičů, dovozů a přestaveb vozidel zapojeny nově také pracoviště občanských průkazů, cestovních dokladů a agenda ověřování listin a podpisů. Od 1. února jsme zahájili provoz jeho další součásti, elektronického objednávkového systému (WebCall).
Služba WebCall umožňuje objednat se elektronicky k vyřízení agend zařazených do vyvolávacího sytému na určitý den a hodinu. Aby však nebyli znevýhodněni klienti čekající ve frontě bez elektronického objednání, může se ke každé agendě objednat na každou hodinu pouze jeden klient.
Agendy zařazené do vyvolávacího systému:
ověřování listin a podpisů,
příjem žádostí o vydání občanských průkazů,
výdej občanských průkazů,
příjem žádostí o vydání cestovních dokladů,
výdej cestovních dokladů,
výpis z informačních systémů EO, OP a CD,
oznámení ztráty občanských průkazů a cestovních dokladů,
registr vozidel,
technik,
řidičské průkazy.
Aplikace objednávkového systému je umístěna na webu www.mikulov.cz v sekci Město Mikulov. Samotné objednání vyžaduje po uživateli 4 kroky a to:
1. výběr požadované činnosti (vyřizované agendy),
2. výběr termínu (data),
3. výběr času (intervalu, ve kterém se můžete dostavit),
4. zadání identifikačních údajů (jména a příjmení).
Po přijetí objednávky je zobrazeno potvrzení se všemi potřebnými údaji a tlačítkem pro zaslání na e-mail. Na e-mail bude také zaslán identifikační kód s dalšími informacemi.
Na úřad je nutné přijít včas, nejdříve 15 minut před přiděleným časem objednání a nejpozději 15 minut po přiděleném čase objednání. Vpravo vedle vyvolávacího systému je umístěna malá dotyková obrazovka, na které zadáte přidělený číselný kód – PIN. Odeberete si lístek s pořadovým číslem a počkáte na vyvolání obsluhou přepážky. Vaše číslo bude vyvoláno jako prioritní klient, ihned po dokončení právě obsluhovaného klienta.
Věříme, že tyto novinky přispějí k Vaší spokojenosti. Pokud se přesto vyskytnou nějaké problémy, uvítáme Vaše připomínky a případné náměty na zlepšení.
Alena Vargová, vedoucí odboru organizačních a vnitřních věcí MěÚ Mikulov